افتتاح ۳۲ مرکز بین کارگاهی طی سال گذشته در استان همدان

مختاران گفت: در راستای توسعه آموزش های مهارتی و با هدف اشتغال در محیط کسب کار واقعی طی سال گذشته ۳۲ مرکز بین کارگاهی افتتاح و راه اندازی شده است.

«وهب مختاران » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی تعداد مشاغل نوظهور چند برابر شده است. در همین راستا نیاز به نیروهای متخصص در حوزه های مهارتی جدید بسیار بیشتر از گذشته به چشم می خورد

.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  افزود : در راستای توسعه آموزش های مهارتی  و با هدف اشتغال در محیط کسب کار واقعی طی سال گذشته 32 مرکز بین کارگاهی افتتاح و راه اندازی شده است.

 

مختاران  افزود: مراکز بین کارگاهی در رشته هایی مانند: صنایع غذایی،  صنایع چوب و مبلمان ،مصنوعات سنگ و بتن و آسفالت،برق و الکترونیک، طراحی دوخت،  صنایع دستی و...  افتتاح گردیده است.

 

وی بیان کرد:مراکز بین کارگاهی با هدف مشارکت واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی در فعالیت های آموزشی و به منظور توانمند سازی نیروهای شاغل صنایع و صنوف راه اندازی شده است.

 

وی ادامه داد: صنايع در حال رشد به نیروهای جوان، تازه نفس و متخصص نیاز دارد تا بتوانند با مهارت های خاص در این حوزه فعالیت خود را به دنیایی متحول و نوین تبدیل کنند.

کد خبر 1173490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha