۱۱۸ طرح اشتغالزایی با تسهیلات بنیاد برکت محقق شده است

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی گفت: ۱۱۸ طرح اشتغالزایی با تسهیلات بنیاد برکت به ارزش ۴۵ میلیارد ریال اجرایی و محقق شده است.

«جواد عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: سال گذشته 150 طرح به بانک های عامل معرفی شده بود اما تضامین بانکی، مشکلات متقاضی امکان تحقق 118 طرح را فراهم کرد.

 

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سال 99 هم 128 طرح باهمین رقم تسهیلات محقق شده بود، گفت: امسال برای شهرستان فاروج از محل تسهیلات این بنیاد 150 طرح اشتغالزایی اجرایی می شود.

 

عبدی افزود: 150 طرح امسال با اولویت اجرا در ۶ یا هفت روستای شهرستان برنامه ریزی می شود.

 

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی، به امضای تفاهم نامه بنیاد برکت با چهار دستگاه بهزیستی، جهاد کشاورزی، ارتباطات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح کلان اشاره کرد و گفت: در حوزه بهزیستی از منابع تبصره 17 جذب می شود و متقاضیان طرح ها در این دستگاه طی دو تا سه هفته آینده به مرحله بانک می رسند.

 

وی با اشاره به اینکه در سطح استان در قالب طرح فراز در سطح وسیعی برای باغات انگور خراسان شمالی شرایط پرداخت تسهیلات در قالب طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت فراهم شده است، گفت: فاروج هم از این فرصت با توجه به بالا بودن سطح زیر کشت این محصول می تواند برخوردار شود که به جهاد کشاورزی برای معرفی متقاضیان فرصت داده شده است.

 

کد خبر 1173574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha