مربیان قرآنی شهرستان قلعه گنج تجلیل شدند

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم طی مراسمی با حضور سرپرست و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج از مربیان قرآن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم طی مراسمی با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج از مربیان قرآن تجلیل شد.
 
حجت الاسلام «محمد کرمی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: در شهرستان قلعه گنج بیش از ۱۰۰ مربی مشغول انجام فعالیت های قرآنی و فرهنگی هستند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج ابراز کرد: قصد داریم با استفاده از ظرفیت مربیان قرآن کریم در هر روستا یک پایگاه قرآنی راه اندازی کنیم.
 
وی بیان کرد: در راستای ترویج فعالیت های قرآنی تاکنون مجوز تاسیس قریب ۵۰ خانه قرآنی صادره شده و همچنین بیش از ۵۰ پرونده تشکیل شده است که بزودی مجوز آنها نیز صادر می شود. 
 
حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال در سال جاری در طرح حفظ جز ۳۰ قرآن کریم  قریب ۲ هزار نفر از قرآن آموزان تحت تعلیم این مربیان شرکت کرده اند.
 
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج در خاتمه با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان قلعه گنج، عنوان کرد: طرح حفظ جز ۳۰ قرآن کریم با همکاری مجمع خیرین قرآنی در این شهرستان در حال اجرا است.
کد خبر 1173703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha