بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است

اسماعیلی تاکید کرد: بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است، چراکه ایشان آیت و واسطه فیض الهی است و همه اینها با زبان هنر به خوبی قابل بیان است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، «محمد مهدی اسماعیلی» در آیین اختتامیه عهدواره «چله مهدویت» که دوشنبه شب، ۱۹ اردیبهشت در رواق شهادت حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه موضوع مهدویت و نگاه آرمانشهری در همه ادیان وجود دارد، اظهار کرد: امتیاز ویژه این باور در تشیع است چرا ه ما به حضور امام عصر(عج) ایمان داریم و با ایشان به عنوان امام کامل در ارتباط هستیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مجموعه غنی و عرفانی از ادعیه وجود دارد که شیعیان از طریق آن با امام زمان(عج) خود صحبت می کنند. این اوج هنر عارفان است که ما با امام حی خود گفت و گو می کنیم.

 

وی اضافه کرد: فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور امام حی و توفیق درک امام معصوم است. 

 

دکتر اسماعیلی افزود: بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است، چراکه ایشان آیت و واسطه فیض الهی است و همه اینها با زبان هنر به خوبی قابل بیان است.

 

وی خاطرنشان کرد: عهدواره چله مهدویت ابتکار خوبی است و ما باید در دولت مردمی، ابتکارات این چنینی را بیش از گذشته انجام دهیم؛ امیدوارم همه ادارات در این مسیر قدم بردارند. 

کد خبر 1173774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha