ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری را برای تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی به کار می‌گیریم

اسماعیلی گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بلافلاصله پس از مطالبه رهبری درباره تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی، کار را شروع کرده است، گفت: در این باره از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده می‌کنیم.

«محمد مهدی اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عهدواره چله مهدویت، کار ابتکاری خوبی است، اظهار کرد: انشاءالله این عهدواره را با جدیت دنبال  و دومین دوره این عهدنامه بهتر برگزار شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: قطعا با تجربیاتی که دست اندرکاران برگزاری عهدواره چله مهدویت به دست آوردند دومین دوره آن با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد و افراد بیشتری در آن شرکت می کنند. ما هم همراه هستیم تا ان شاءالله این کار را با قدرت و کیفیت بیشتری دنبال کنیم.

 

وی در ادامه درباره برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اجرایی شدن مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی و ارتباط میان پایگاه های قرآنی مساجد در این باره، گفت: ما بلافاصله پس از سخنان مقام معظم رهبری در معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار در این زمینه را آغاز کردیم.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: معاونت قرآن و عترت در زمینه اجرایی شدن مطالبه مقام معظم رهبری در مورد پایگاه های قرآنی مساجد برنامه خوبی را آغاز کرده است و با کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این زمینه همکاری می کند.

کد خبر 1173945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha