۸۰ درصد از دستگاه های مکلف در صدور مجوز کسب و کار الکترونیک به تعهدات خود عمل کردند

خداییان با بیان اینکه اگر دستگاه هایی در تکالیف خود مربوط به صدور مجوز کسب و کار و تولید عمل نکنند آنها را به مراجع ذی صلاح و تخلفات اداری معرفی می کنیم، گفت: ۸۰ درصد از دستگاه های مکلف در صدور مجوز کسب و کار الکترونیک به تعهدات خود عمل کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت) در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برخورد قضایی با افرادی که مانع صدور مجوزهای کسب و کار شده اند و اقدامات جدید قوه قضاییه در سال جدید با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان گفت: بر اساس قانون کلیه دستگاه های اجرایی که مجوز کسب و کار صادر می کنند باید صدور مجوز را الکترونیکی انجام بدهند و مهلت یک ساله دستگاه ها در اجرای این موضوع در 6/1/1401 به پایان رسید.

 

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور همان گونه که در نشست خبری اعلام کردیم در این موضوع ورود کرده است و با پیگیری های انجام شده تعدادی از دستگاه ها قریب به 80 د رصد آنها به تکالیف خود عمل کردند و برخی انجام ندادند.

 

وی گفت: گزارش ما در این زمینه هنوز تکمیل نشده است و پاسخ استعلامات هنوز به صورت کامل واصل نشده است و در حال جمع بندی هستیم. قطعا چنانچه دستگاه هایی به تکالیف خود در این زمینه عمل نکرده باشند ما آنها را به مراجع ذی صلاح قضایی و یا غیر قضایی و یا در موضوع جنبه کیفری به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می کنیم. به محض تکمیل گزارش به اطلاع عموم مردم رسیده می شود.

 

 

کد خبر 1173994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha