مردمی‌سازی یارانه‌ها مهمترین سیاست دولت است

رمضانی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی یارانه‌ها مهمترین سیاست دولت است، گفت: هدفمندی یارانه‌ها سیاست نظام است و همه باید برای اجرای آن تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان پیش از ظهر امروز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه آنچه که سیاست نظام است باید اجرا شود، اظهار کرد: مدیران دولت قبلی مجری سیاست‌های فعلی دولت هستند و باید برای اجرا کردن سیاست‌های دولت تلاش شود.

 

 

معاون استاندار کردستان تصریح کرد: تمام مسئولان استانی بر اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح یارانه هماهنگ بوده و باید سیاست‌ها را اجرایی کنند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه افزود: رسالت رسانه بودن باید خوب انجام شود و رسانه بازوی مدیران در اجرای سیاست‌های دولت باشند.

 

 

رمضانی با بیان اینکه یکی از کارکردهای رسانه رسانا بودن و تعامل بین مردم و حاکمیت است، گفت: خبرنگاران اگر مشکلات را با مستندات منتقل کنند می‌‌توانیم فرایند غلط را اصلاح کنیم.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه اگر نظارت توام با قاطعیت باشد، نتیجه‌دار است، تصریح کرد: از اصحاب رسانه انتظار داشته که بازوی نظارتی باشند و ما را در اجرای سیاست‌ها همراهی کنند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست معیشت مردم دستخوش سیاست قرار گیرد، بلکه قرار است مردم ثروتمند شوند، اعلام کرد: همانگونه که رهبری بر رونق تولید تاکید فرموده، انتظار می‌رود کارکردها و مزایای تولید تبیین شود.

 

 

رمضانی اذعان کرد: شاید در نحوه اجرای برخی طرح‌ها با مشکلاتی مواجه شویم اما به طور یقین متناسب با وضعیت تصمیم جدید خواهیم گرفت.

 

 

معاون استاندار کردستان تاکید کرد: اصحاب رسانه از مسئولان متولی استانی حوزه نظارت بر بازار مطالبه‌گری کنند که اعتباری را برای زحمات نظارت بسیجیان بر بازار اختصاص دهند کما اینکه ما هم‌ پیگیر این موضوع هستیم.

 

 

وی بیان کرد: اگر در حوزه‌ای تسهیلات غیرقانونی به تولیدکنندگان استان در گذشته پرداخت شود، باید بررسی و برابر قانون برخورد شود.

 

 

رمضانی با تاکید بر اینکه باید موانع پیش‌روی تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی در استان برداشته شود، گفت: ریشه فساد را در کردستان می‌خشکانیم. برخی تخلفات شناسایی شده که ناشی از مدیریت گذشته بوده که تحقیقات و بررسی‌ها در این‌باره در حال انجام و پیگیری است.

 

 

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از افزایش اجاره بها و نرخ کرایه تاکسی در استان کرستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار  بوده و با متخلفان برخورد قاطعانه می‌شود، اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی نیز باید از راه قانونی باشد چراکه با کسانی که بخواهند با زور و گردن‌کلفتی نرخ‌ها را افزایش دهند، برخورد و روند غلط باید اصلاح شود.

 

 

معاون استاندار کردستان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه همه با هم متحدانه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، اضافه کرد: در جلسات آینده بیشتر از دیدگاه‌های فعالان این عرصه در مدیریت استان استفاده می‌کنیم.

 

 

محمد رضایی مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه الزامات و دستاوردهای طرح جدید هدفمندی را برای مردم تبیین و بازگو کنند، اظهار داشت: انتظار می‌رود خبرنگاران ضمن شناسایی جامعه هدف، زبان گویای مردم شوند تا مردم به‌ویژه جوانان دچار هیجانات نشوند.

 

 

سیدکمال حسینی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ارز ترجیحی حذف نشده بلکه نحوه پرداخت آن تغییر یافته است، اظهار داشت: در طرح جدید دولت سیزدهم مقرر شده که یارانه به تولیدکنندگان و مصرف‌کننده نهایی پرداخت شود.

 

 

حسینی افزود: از شب گذشته کمک‌های معیشتی به حساب مردم واریز شده است و تصمیم جدید دولت موجب شفاف‌سازی و مبارزه با فساد خواهد بود.

 

 

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه اقتصادی همواره از دیدگاه و نقد سازنده اصحاب رسانه استقبال خواهیم کرد، گفت: به تنهایی نمی‌توانیم همه کارها را انجام دهیم و یقینا نیاز به همراهی خبرنگاران داریم.

 

 

علیرضا خزائی، مدیرکل حوزه استانداری کردستان نیز با اشاره به اینکه رسانه رسالت خطیری همچون انعکاس و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان را بر عهده دارد، اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که به پیشبرد و اجرای سیاست‌های دولت کمک کنند.

کد خبر 1174047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha