شهدا مایه خیر و برکت فراتر از حوزه سرزمینی هستند

سردار افضلی در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان شهرکرد گفت: شهدا مایه خیر و برکت فراتر از حوزه سرزمینی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی افضلی» در دیدار با خانواده های شهیدان سید قاسم حسینی شلمزاری و قاسم قلی پور شهرکی که به مناسبت استقبال از کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در حال انجام است، به مقام والای اسوه های صبر و استقامت ادای احترام کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی افزود: خدا را شاکریم بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است.

 

وی افزود: شهیدان شاهدان امروز و مایه خیر و برکت در خانواده، فامیل، جمع دوستان و شهر و حتی فراتر از یک حوزه سرزمینی هستند که ما به آن آشنایی داریم.

 

سردار افضلی ادامه داد: شهدا به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» هستند و این خیر و برکت را حتی در دوران شهادتشان هم بر اساس آن رسالت شهدایی که دارند در جامعه پیاده می کنند و رسالت شهدا امروز حفظ و حراست از انقلاب است تا ان شاءالله استمرار این انقلاب به تمدن جهانی و ان شاءالله ظهور حضرت حجت منتهی شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت الاسلام «امان الله حسینی صدر» با اشاره به پیشگامی روحانیت در عرصه های مختلف ازجمله پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) اظهار کرد: کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور روز چهارم خرداد ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود و همزمان با سراسر کشور بنا شده دیدار با خانواده های شهدای روحانی در استان ها انجام گردد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره مندی از خاطرات زیبای خانواده های معظم شهدای روحانی، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۸۱ شهید روحانی عزیز داریم که اکیپ های مختلف برای سرکشی از آنها آماده شده و این کار را انجام می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرکرد هم این هیئت از خانواده های معظم شهدای روحانی سرکشی می کنند، که همه این افتخارات ما و عزت و شرف ما مربوط به شهدای عزیز و خون پاکشان است.

 

کد خبر 1174068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha