خدمت به مردم کردستان عبادت محسوب می‌شود

فرماندار قروه گفت: استان كردستان جاي خدمتگزاري است و خدمت به مردم كردستان عبادت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، خلیل فعله‌گری فرماندار جدید شهرستان قروه عصر امروز سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کردستان که در محل فرمانداری قروه انجام شد، اظهار کرد: استان كردستان جاي خدمتگزاري است و خدمت به مردم دلاور كردستان عبادت محسوب می‌شود.

 

 

وی تغییرات را جزء لاینفک سازمان‌ها و آنرا زمینه‌ساز تحول و پیشرفت دانست و گفت: براستی که گازرسانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان، کاری دشوار و  پرمشقت بوده و اینجانب از زحمات و تلاشگران عرصه گازرسانی تقدیر و تشکر  می‌کنم و امیدوارم مدیریت جدید گازرسانی شهرستان قروه زمینه‌ساز کیفی‌سازی خدمات به مشترکین عزیز و قدردان این شهرستان باشد.

 

 

وي خوش خلقي را مهمترين خصيصه يك مدير ذكر كرد و يادآور شد: ملاك ارزيابي مديران رفتار حسنه با ارباب رجوع است و اگر ارباب رجوعی به سازمانی مراجعه می‌کند حتما درخواستی دارد و باید کارکنان در جهت اجابت درخواست وی تلاش نمایند.

 

 

فرماندار قروه، مردم قروه را مردمی صبور و قدردان توصیف کرد و گفت: یکی از خصیصه‌های مهم و اساسی مردم این شهرستان مطالبه‌گری است و اگر مردم مطالبات خود را شفاف و صریح بیان کنند موجب می‌شود نقاط بهبود در سازمان‌ها مشخص شود و این عامل مهمی در کمک فکری به سازمان‌ها محسوب می‌شود.

 

 

احمد فعله‌گري مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرماندار شهرستان قروه، خدمت بدون منت را وظيفه همه مديران دانست و گفت: مردم شريف شهرستان قروه كه هميشه يار و پشتيبان انقلاب بودند و وفاداري خود را به اثبات رسانده‌اند و در این برهه زمانی، وظيفه مديران ارائه خدمات مطلوب، بي‌منت و بدون حاشيه به اين مردم وفادار و صمیمی است.

 

 

وی ضمن خرسندي از فعاليت مطلوب پروژه‌هاي گازرساني در شهرستان قروه اضافه كرد: تعداد 123 روستا قابلیت گازرسانی دارند که از این تعداد121 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست.

 

 

فعله‌گری اعلام کرد: در 2 روستا عمليات شبكه‌گذاري در حال انجام است که با اتمام این دو روستا تمامی روستاهای حوزه این شهرستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: علاوه بر خود شهر قروه شهرهای مالوجه، دلبران، سریش‌آباد و دزج از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی بیش از  99 درصد است.

 

 

وی گفت: در سال 1400 تعداد 1549 مشترک جدید در شهرستان قروه جذب شده که در مجموع تعداد کل مشترکین شهری و روستایی  این شهرستان  53 هزار و 527  است که این میزان تعداد 38 هزار و 129 اشتراک شهری و تعداد 15 هزار و  398  اشتراک روستایی را شامل می‌شود و در مجموع 1143 کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز در شهرستان قروه اجرا شده است.

 

 

در ادامه از زحمات شهزاد حنیفی رئیس سابق ناحیه قروه تقدیر و منصور رحیمی رئيس جديد گازرساني ناحيه شد.

کد خبر 1174081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha