ثبت نام واگذاری مسکن به خانواده های دارای ۳ فرزند و بیشتر آغاز شد

فرجی از آغاز ثبت نام واگذاری زمین یا مسکن به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مجید فرجی» شب گذشته (سه شنبه 20 اردیبهشت) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: خانوارهایی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند با توجه به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می توانند در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: البته با توجه به اینکه این قانون از آبان ماه سال 1400 به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است باید فرزند سوم یا چهارم از این تاریخ به بعد متولد شده باشد.

 

وی عنوان کرد: افراد دارای شرایط مذکور می توانند به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه کنند و با توجه به اینکه تمامی ثبت نام ها بسته شده است در قسمت برچسب نوع سرپرست انتخاب کنند قانون حمایت از خانواده یا فرزند سوم و یا بیشتر تا بتوانند مراحل ثبت نام را تا انتها تکمیل کنند.

 

فرجی اعلام کرد: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهایی که کمتر از 500 هزار نفر جمعیت د ارد، 200 متر زمین پیش بینی شده است و برای شهرهای بالای 500 هزار نفر هم 200 متر زمین و یا یک واحد مسکونی پیش بینی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز آیین نامه اجرایی به تصویب هیئت دولت نرسیده است، بعد از تصویب این مهم، مصوبه قابلیت اجرا می یابد و متقاضیانی که شرایط لازم را دارند به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کد خبر 1174209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha