کانون شهید «علم الهدی» پاتوق فعالیت‌ های فرهنگی هنری کودکان شهر بن

حیدری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» وابسته به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با برگزاری دوره‌ های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت می‌کوشد در بستر مهیای مسجد فرصت ساخت آینده نسل کودکان، نوجوانان و جوانان را فراهم کند.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» وابسته به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با برگزاری دوره‌ های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت می‌کوشد در بستر مهیای مسجد فرصت ساخت آینده نسل کودکان، نوجوانان و جوانان را فراهم کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» از جمله پایگاه ‌های مذهبی و فرهنگی در شهر بن است که با برگزاری برنامه های متنوع تاکنون توانسته است کودکان زیادی را در مسجد دور هم جمع کند.

 

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» جایگاه ویژه‌ای بین ساکنان محله و شهر بن دارد افزود: کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» با مستقر شدن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن کودکان، نوجوانان و جوانان را از گزند انحرافات و آسیب های اجتماعی دور کرده است.

 

حیدری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و دینی، سنگری برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به شمار می آید و پاتوقی برای حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و هنری محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این کانون در کنار فعالیت های مذهبی و قرآنی که یکی از برنامه های مهم این کانون است و تاکنون نوجوانان به ویژه کودکان زیادی را جذب مسجد کرده است، رشته های مانند صنایع دستی، نقاشی، کلاس های ورزشی و علمی را هم برای سایر نوجوانان و جوانان علاقه مند برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن تصریح کرد: با محوریت قرآن و عترت نیز در این کانون برنامه های آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود که روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن از جمله این رشته ها است.

 

کد خبر 1174506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha