فعالیت بیش از ۵۰ گروه جهادی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از فعالیت بیش از ۵۰ گروه جهادی در ملایر خبر داد.

«علی‌اصغر فارسی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در حال حاضر بیش از 50 گروه جهادی در ملایر فعالیت دارند که  بیشتر فعالیت‌ها ی گروه های جهادی در عرصه محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه فعالیت  گروه‌های جهادی شهرستان ملایر را در طی یک سال گذشته در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی افزود: : در این مدت ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان و گروه‌های هدف توزیع و طی ۲ ماهه امسال نیز ۹ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی این شهرستان تهیه و توزیع شد.

 

وی به سایر فعالیت های  بسیج سازندگی شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: میزان تسهیلات پرداخت شده نیز در طی یک سال گذشته در این حوزه 7 میلیارد تومان بوده است.

فارسی به احداث ۱۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی  و راه‌اندازی یکصد   صندوق قرض الحسنه مردم‌یار بسیج با ۲.۵ میلیارد تومان سرمایه توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: ، اعطای یک‌هزار و ۱۵۲ مورد وام قرض الحسنه اشتغالزایی از طریق این صندوق‌ها، فعالیت ۲۰ کارگاه اشتغالزایی و ۱۱ تعاونی بسیج و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰ نفر را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی این شهرستان بوده است..

 

وی اجرای  طرح شهید سلیمانی  ا کمک به حوزه واکسیناسیون با حضور 250 نفر ، بازسازی ۲ مدرسه روستایی و آبرسانی و لایروبی ۲ روستا را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی این شهرستان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد: امسال نیز فعالیت این گروها به قوت و قدرت ادامه دارد و امروز یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی آبرسانی روستایی و حل مشکلات آب روستاها است

کد خبر 1174611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha