۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات  سفر رئیس جمهوری به استان افزوده شده است

استاندار ایلام گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهوری افزوده شد که بخشی از مبلغ ارزی و ریالی مربوط به حوزه جنوب در بخش راه، آبرسانی، نفت و گاز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «حسن بهرام نیا» شامگاه پنجشنبه(۲۲ اردیبهشت) در دیدار مردمی با جمعی از مردم شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام بویژه ۳۰۶ شهدای دهلران، اظهار کرد: امروز در خدمت اقشار مختلف مردم در این شهرستان هستیم و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

 

وی افزود: مشکلات مردم را از زبان نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان که جامعه مخاطب خاص داشته و مورد وثوق مردم هستند، شنیده و برای این مشکلات چاره اندیشی خواهد شد.

 

استاندار ایلام  با بیان اینکه مشکلات مردمی احصا و به بلافاصله به مدیران مربوطه استان اطلاع داده خواهد شد، گفت: دغدغه های مردمی که امروز مطرح گردید، خواسته معقول و منطقی بود که برطرف خواهد شد.

 

بهرام نیا تصریح کرد: دولت سیزدهم در شرایطی که روزی کار آمد که با پرداخت کارکنان دولت با مشکل مواجه بود که پس از کار جهادی بلافاصله این مشکلات برطرف شد و کارهای عمرانی، بهداشتی و زیربنایی و تاثیرگذار در زندگی مردم در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: ایلام اکنون به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده که در تمامی نقاط آن فعالیت عمرانی در حال انجام است که این مهم نشات گرفته از وعده صادق دولت سیزدهم با همکاری مردم است.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و آنان بودند که همه وجود خود را برای اهتزاز پرچم ایران و  انقلاب جان خود را فدا کردند که این کشور روز به روز پیشرفت کند.

 

بهرام نیا در پاسخ به درخواست امام جمعه دهلران، خاطرنشان کرد: از هفته آینده نمایندگی اداره اوقاف در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

 

شرکت در آیین کلنگ زنی و طرح بهسازی چهار خطه کردن میسر مهران به دهلران و کلنگ زنی آبرسانی به سه روستا بخش مرکزی از جمله هاویان، کاور و قیراب، بازدید از سد مخزنی میمه، بازدید از زیرساخت های مرز چیلات از جمله برنامه روز نخست سفر استاندار به دهلران بود.

کد خبر 1174776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha