فعالیت های کانون الرضا در بخش فرهنگ و هنر ویژه‌تر بوده است

طهماسبی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به بحث فرهنگ و هنر، فعالیت کانون خود را در این جهت گسترش دادیم و به همین منظور گروه انیمیشن در بخش خواهران راه اندازی شد.

‌«طاهره طهماسبی » در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری الرضا در سال ۱۴۰۰ موفق به رتبه برتر کشوری در بخش فناوری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الرضا قم افزود: این کانون در بخش فناوری حدود ۶ سال پیش گروهی با هدف جهاد تبیین و آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره اهل بیت (ع) تشکیل داد، فعالیت ابن گروه شرکت در رویداد محتوایی بسیج بود که مقام دوم استان و مقام چهارم  کشور را کسب کردند و همچنین موفق به کسب رتبه ثبت شرکا خلاق نیز شدند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به بحث فرهنگ و هنر، فعالیت کانون خود را در این جهت گسترش دادیم و به همین منظور گروه انیمیشن در بخش خواهران راه اندازی شد.

 

طهماسبی پویانمایی انتقام حتمی و الرسائل را از جمله فعالیت های این کانون در بخش انیمیش عنوان کرد و گفت: انتقام حتمی در سایت رهبری بارگذاری و موفق به کسب رتبه شده است و الرسائل نیز به سفارش کشور عراق توسط کانون ما ساخته شد.

کد خبر 1174784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha