زندگی مشترک با طعم خدمت به محرومان و دندانپزشکی

زوج مشترکی که حضور در گروه های جهادی و دندانپزشکی در شهرستان خاتم، خدمت به محرومان را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رزمایش جهادگران فاطمی  همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی در یزد آغاز به کار کرد که در این رزمایش 200 گروه جهادی فعالیت های خود را در راستای کمک به محرومان استان دنبال می کنند.

بیش از 1400 نفر از جهادگران در این روزها در تمامی شهرستان های استان خدمت رسانی را دنبال می کنند و سعی کرده اند با شناسایی نقاط محروم این گام موثر را دنبال کنند.

شهرستان خاتم به عنوان یکی از شهرستان های محروم در استان است که به مدت سه روز این رزمایش جهادگران فاطمی به صورت متمرکز برگزار می شود و 37 گروه جهادی نیز به صورت تخصصی فعالیت های خود را دنبال می کنند.

یکی از این گروه ها مختص دندانپزشکی است که یک زوج جوان با حضور در منطقه ای محروم از شهرستان خمدت به مردم را انتخاب کرده بودند.

محمدصادق تکمیلی و همسرش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد بیان کردند، این اقدام و حضورشان در جمع گروه های جهادی با هدف خدمت رسانی به محرومان بوده است و سعی کرده اند با این حضور به نحوی هرچند ناچیز از آلام این مردم کاهش دهند.

تکمیلی گفت: من و همسرم دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی هستیم که به مدت یک روز با حضور در شهرستان خاتم و دهستان ایثار و روستای چنارناز به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: این شهرستان و روستا به واسطه دور بودن از مرکز شهر شاهد محرومیت است و به نوعی کمترین امکانات برای آنها وجود دارد که ما سعی کرده ایم در یک روز امکانات را فراهم کنیم و به مردم خدمت رسانی کنیم.

این جهادگر بسیج ادامه داد: در این مدت تعداد بیش از 34 نفر از مردم روستای را ویزیت رایگان می کنیم و دندانپزشکی آنها را انجام می دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم این حضور باعث خیر و برکت برای ما و اهالی روستا باشد و امیدواریم بتوانیم در سال نیز این حرکت را ادامه دهیم و پزشکان دیگر را نیز برای این خدمات تشویق کنیم.

کد خبر 1174817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha