لزوم ترویج فرهنگ جهادی در جامعه/ روحیه جهادی تبدیل به روحیه همگانی شود

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم ترویج فرهنگ جهادی و روحیه بسیجی در بین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: محرومیت زدایی جهادی باید تبدیل به یک روحیه همگانی در سطح جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار اعضای مجمع شورای جهادی بسیج آران و بیدگل و فرماندهان قرارگاه های جهادی محرومیت زدایی منطقه ای ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با تبریک خجسته سالروز فرمان حضرت امام خمینی (قدس سره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج از بدو تاسیس تاکنون واقعا دارای برکات زیادی بوده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: با توجه به برکات عظیم تشکیل این سازمان بسیج مردمی، می طلبد فرهنگ جهادی را بیش از پیش ارتقا داده و روحیه بسیجی و جهادی در بین آحاد مردم بیشتر ترویج شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: علیرغم الگو بودن شهرستان آران و بیدگل در انجام کارهای جهادی و بسیج سازندگی اما این روحیه، محرومیت زدایی در این قرارگاه های جهادی باید تبدیل به یک روحیه همگانی شود.

 

امام جمعه شهر آران و بیدگل خطاب به اعضای مجمع شورای جهادی بسیج آران و بیدگل تاکید کرد: همانگونه که بسیاری از امور جهادی توسط مجمع و شورای بسیج سازندگی شهرستان آران و بیدگل بدون منت انجام شده است، باید این نکته را در نظر داشته باشید که نعمت های انجام شده در کارهای جهادی شما به خواست خداوند و هر عملی که تاکنون انجام داده اید به واسطه لطف خداوند تبارک تعالی بوده است. ما در این دنیا فانی هستیم اما هر آنچه را که انجام داده ایم برای آخرت و در پرونده اعمال مان ماندگار خواهد بود.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه توصیه های اخلاقی خود به اعضای مرکزی مجمع بسیج سازندگی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: باید از فرصت خدمت به مردم بویژه محرومین که خداوند در اختیار شما گذارده، به بهترین وجه ممکن استفاده کنید و الگوی خود را در انجام کارها ، سبک زندگی و رفتار اولیای خدا و حضرات معصومین سلام الله علیها و مرام و سیره مولا علی علیه السلام به عنوان اول بسیحی عالم ، نصب العین خود قرار دهید.


رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: بسیجی باید از شخص نوعی با ایثارگری به شخصی با تفکرات انجام دستورات الهی در همه شئونات بویژه خدمت به مردم تبدیل شود، در این صورت همان طور که اهل خانواده را عائله خود می داند تمام بندگان خداوند را نیز عائله خود محسوب خواهد کرد و نسبت به آنان مسئولیت پذیر خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: باید در تمام کارهای جهادی ، دشمن و نحوه دشمنی آنان را نیز به فراخور زمان بشناسیم.


حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم ایجاد بانک های اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: شناسایی مشکلات مردم از ضروریات مجمع شورای بسیج سازندگی است و تنظیم برنامه های قرارگاه های سازندگی بر اساس دنبال کردن اولویت های فوری برای رفع مشکلات مردم و تربیت نیروی انسانی برای ادامه دار بودن این حرکات جهادی برای آینده بسیار لازم و ضروری است.

کد خبر 1174931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha