شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند.

«شهرام رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در پی بارندگی های اخیر و سیلابی شدن مسیر، این امور نتوانست از سد بارزو آب برای تامین شُرب بگیرد که خواهشمند است شهروندان در مصارف آب صرفه جویی کنند.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان با اشاره به اینکه ۱۲۰ لیتر در ثانیه کسری آب در شیروان داریم، عنوان کرد: با توجه به افت مخارن و افت فشار مناطق در پی بارندگی های اخیر و سیلابی شدن مسیر، خواهشمند است شهروندان در مصارف آب صرفه جویی کنند.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: اینک ورودی آب از چاه ها، ۲۵۰ لیتر بر ثانیه است که روز گذشته خروجی از مخازن، ۳۷۰ لیتر بر ثانیه بوده و این در صورتی است که پیک مصرف از ساعت ۱۶ تا ۲۳، ۳۵۰ لیتر بر ثانیه است.

 

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر ۲۹ هزارمترمکعب ذخیره آب شیروان بود که کنترل خوبی صورت گرفت و درخواست می شود شهروندان توصیه های لازم را جدی بگیرند و در مدیریت مصرف توجه داشته باشند تا دچار مشکلاتی از جمله افت و قطعی نشویم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی، خشکسالی و کاهش بارندگی ها به منظور افزایش دبی چاه ها، تمامی چاه های آب بررسی شده و کلیه تعمیرات لازم صورت گرفته و از ۱۹ حلقه چاه آب همه آماده به کار هستند.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان با بیان اینکه طول شبکه توزیع آب شهری شیروان بیش از ۲۷۶ کیلومتر است، بیان کرد: تعداد کل مشترکین آب و فاضلاب این شهرستان ۱۵۷ هزار نفری، ۶۱ هزار و ۸۳۳ فقره است که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۷۰ فقره انشعاب آب روستایی و مابقی شهری است.

 

کد خبر 1174945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha