بررسی وضعیت افزایش قیمت مواد غذایی/وزیر کشور به کمیسیون امنیت ملی می‌آید

بررسی لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی،استمرار وضع موجود در خودروسازی، خیانت به ملت است، بررسی وضعیت افزایش قیمت مواد غذایی، وزیر کشور به کمیسیون امنیت ملی می‌آید برخی از اخبار سیاسی امروز خبرگزاری شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، بررسی  لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی،استمرار وضع موجود در خودروسازی، خیانت به ملت است، بررسی وضعیت افزایش قیمت مواد غذایی، وزیر کشور به کمیسیون امنیت ملی می‌آید از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در شنبه ۲۴ اردیبهشت است.

استمرار وضع موجود در خودروسازی، خیانت به ملت است

عزت الله اکبری تالارپشتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی نوشت:

‏واردات مدیریت شده خودروهای ایمن، باکیفیت و کم مصرف، نه تنها هیچ آسیبی به تولید داخل نمی زند بلکه موجب رضایت مردم، ایجاد رقابت، ارتقای کیفیت و منطقی ترشدن قیمت ها خواهد شد.
چاره کار، ادامه وضع موجود نیست.
استمرار وضع موجود، خیانت به ملت است.

 

مجموعه نظام با اعتماد به همراهی مردم، آبروی خود را در موضوع حذف ارز ترجیحی گرو گذاشته است

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

پس از سال ها تعلل دولت ها و ادوار مجلس،ورود شجاعانه و مجاهدانه دولت سیزدهم و  مجلس یازدهم در برچیدن ‎ارز۴۲۰۰ تومانی که به نام سفره های مردم و به کام عده ای خاص سرازیر می شد، پاسخی است به تقاضای مردم فهیم،بزرگوار و همیشه در صحنه ای که با هدف برچیده شدن ‎رانت ،فساد و اجرای ‎عدالت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم را انتخاب نمودند.
مجموعه نظام با اعتماد به همراهی مردم، همت و آبروی خود را گرو گذاشته اند و بر سر پیمان خویش با مردم استوار و مصمم بساط رانت و فساد را برخواهند چید.
انشالله.

 

بررسی وضعیت افزایش قیمت مواد غذایی با حضور وزاری صمت و جهادکشاورزی

براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (25 اردیبهشت ماه) اعضای این کمیسیون میزبان وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی هستند تا وضعیت افزایش قیمت مواد غذایی و مصوبات اخیر فروش خودرو را بررسی کنند.

همچنین دوشنبه ۲۶ اردیبهشت نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با رئیس کل بانک مرکزی و معاونان مربوطه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش بررسی طرح مدیریت داده‌ها واطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با حضور عضو شورای نگهبان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دستورکار روز سه‌شنبه(27 اردیبهشت ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

 

وزیر کشور برای ارائه گزارش درباره ساماندهی اتباع خارجی به کمیسیون امنیت ملی می‌آید

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه 25 اردیبهشت ماه مروری بر آخرین اخبار و تحولات، نشست مشترک اعضای کمیسیون با مسئولان ارشد دستگاه های ذیربط در خصوص بررسی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری در کمیته دفاعی، ادامه بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی در کمیته روابط خارجی؛ دوشنبه 26 اردیبهشت ماه بازدید را در دستور کار خود دارند.

 

بنابراین گزارش اعضای این کمیسیون برای سه شنبه 27 اردیبهشت ماه مروری بر آخرین اخبار و تحولات، استماع گزارش عملکرد وزارت کشور و بررسی آخرین تحولات و وضعیت ساماندهی اتباع خارجی با حضور وزیر کشور، بررسی آخرین وضعیت آب های فراسرزمینی با حضور مسئولان ذیربط در کمیته امنیت آب، ادامه بررسی قانون نظام وظیفه با حضور مسئولان ذیربط در کمیته دفاعی و چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه نشست اعضای هیأت رئیسه کمیسیون را به عنوان دستور کار دنبال می کنند.

 

لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی بررسی می شود

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی شنبه 24 اردیبهشت بررسی طرح ها و لوایح ارجاعی به کارگروه های تخصصی با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط، یکشنبه 25 اردیبهشت ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط و کارگروه بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های ذی ربط و دوشنبه 26 اردیبهشت بررسی لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی و طرح سازمان ملی اقامت با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط و بررسی طرح ها و لوایح ارجاعی به کارگروه های تخصصی با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های ذی ربط را در دستور کار دارند.

 

بنابراین گزارش، اعضای این کمیسیون برای سه شنبه 27 اردیبهشت ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط و تعیین اعضای تحقیق تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروند کنار را به عنوان دستور کار دنبال می کنند.

 

 

کد خبر 1175066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha