برخورد قاطع سازمان قضایی نیروهای مسلح با جلوه‌های فساد در ابعاد مختلف/ پیشگیری از وقوع جرم در اولویت است

سالخورده گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به ویژه دادسرای نظامی با جلوه‌های فساد در ابعاد مختلف با محوریت قانون و به کارگیری تدبیر و عقلانیت برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یزدان سالخورده» امروز ( یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) در مراسم معارفه خود به عنوان دادستان نظامی استان گلستان ابراز امیدواری کرد با درک صحیح شرایط و اخلاص در عمل بتواند بار این مسئولیت سنگین را تحمل کند و اظهار کرد: برای تحقق اهداف و ماموریت‌هلی سازمان قضایی نیروهای مسلح به همکاری سایر دستگاه‌های اداری، نظامی و انتظامی و قضایی نیاز است.

 

دادستان نظامی گلستان در ادامه انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تحولات اجتماعی و فرهنگی عالم برشمرد و گفت: امروز شاهد صدور اصول و مبانی انقلاب اسلامی بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان هستیم. انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله آن می‌توان به تربیت جوانان و نیروهای ارزشی و جهادی و شهادت طلب در قالب نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: تمام مساعی خود را برای صیانت و حمایت از اجرای قانون در راستای اجرای ماموریت‌های محوله در این استان به کار خواهیم بست. 

 

سالخورده تاکید کرد: نباید در نیروهای مسلح شاهد بروز و ظهور بسیاری از جرایم و تخلفات باشیم. سازمان قضایی نیروهای مسلح به ویژه دادسرای نظامی با جلوه‌های فساد در ابعاد مختلف با محوریت قانون و به کارگیری تدبیر و عقلانیت برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: نظارت مستمر و دقیقی را برای پیشگیری از جرایم در نیروهای مسلح انجام خواهیم داد و درباره گزازش‌های ضابطان نیز تلاش خود را برای پیگیری و رسیدگی به آنها به کار خواهیم بست. به دنبال این هستیم تا دادسری نظامی استان ملجا و پناهگاه هر تظلم خواهی باشد. هرچند در مسیر تحقق اهداف و ماموریت‌ها خطوط قرمزی هم وجود دارد که نقض هریک از آنها مشمول برخورد خواهد بود.

 

 

کد خبر 1175613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha