همه مساجد سطح شهر سهم مساوری از حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دارند

جهانداری با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی پشتيبان همه برنامه های فرهنگی مذهبی شهر است، گفت: همه مساجد سطح شهر سهم مساوی از حمايت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رسول جهانداری » در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه حمایت از مساجد در دوره مدیریت جدید عادلانه شده است، اظهار کرد: 40 مسجد سطح شهر بندرعباس در نیمه شعبان از سازمان درخواست حمایت کرده بودند که به صورت مساوی در قالب بسته های حمایتی از برنامه های آنها پشتیبانی شد.

 

وی با اذغان به اینکه همه سازمان ها و نهادها در برنامه های فرهنگی، اجتماعی از شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی انتظار حمايت دارند، افزود: نباید بار برنامه‌های فرهنگی شهر بندرعباس تنها بر دوش شهرداری باشد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ادامه با یادآوری اینکه هر بازی تیم شهرداری بندرعباس به نام یک شهید انجام می شود، گفت: این اتفاق خوب باعث قوت قلب ورزشکاران شده و یکی از مهمترین عوامل پیروزی‌های تیم در بازی هاست.

 

وی همچنین با اذعان به اینکه دو مقوله تابلوهای تبلیغاتی و دکه های مطبوعاتی که از مهمترین منابع درآمدی شهرداری به شمار می روند به قیمت دیکته شده از بیرون شهرداری واگذار شده بود، تصریح کرد: در دور جدید مدیریت، این رویه اصلاح شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1175658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha