لزوم فرهنگ سازی برای تشویق زوجین به فرزندآوری/سقط جنین جاهلیت ثانی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کاهش فرزندآوری نقش ایفا می کنند، گفت:ازدواج بهنگام و تشویق به فرزندآوری بین جوانان مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۶اردیبهشت) در همایش شکوه مادرانه ویژه مادران دارای ۳ فرزند و بالاتر (همسران طلاب) با بیان اینکه بین شغل، همسرداری و فرزنداری و تحصیل تعارضی وجود ندارد، اظهار کرد: خداوند متعال فرزندان و انسان ها را مایه قوت و قدرت جامعه می داند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اگر نیروی انسانی جوان نباشد اقتصاد جامعه با مشکل مواجه می شود.

 

وی با بیان اینکه باید به مسئله فرزندآوری و نقش آن در شکوفایی اقتصاد و پیشبرد امور مختلف توجه شود، گفت: باید مروج سنت فرزندآوری باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کاهش فرزندآوری نقش ایفا می کنند، خاطرنشان شد: باید در دنیای سیاسی آلوده دنیا به طرح های استکبار با وسواس بیشتری بنگریم.

 

وی با بیان اینکه طلاب باید به صورت تخصصی در زمینه اعتیاد، خانواده، فرزندآوری و فضای مجازی کار کنند، گفت: بهترین هشدار و تصمیم رهبری این است که فرمودند روند فرزندآوری در کشور اشتباه است و به درگاه خداوند متعال باید توبه کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه سالانه یک میلیون سقط جنین زیبنده جامعه اسلامی نیست، افزود: سقط جنین جاهلیت ثانی است. دوران جاهلیت درحال تکرار است.

کد خبر 1175999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha