مربیان طرح تربیتی چهره به چهره به گردهمایی مشهد مقدس اعزام شدند

مسئول طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل از اعزام ۳۱ نفر از خواهران و برادران مربی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه برای حضور در دوره های آموزشی به گردهمایی مشهد مقدس خبر داد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 31 نفر از خواهران و برادران مربی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه برای حضور در دوره های آموزشی به گردهمایی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

مسئول طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل تصریح کرد: این گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه سراسر کشور در مشهد مقدس پس از شیوع بیماری کرونا است.

 

وی ادامه داد: دوره های آموزشی و توانمندسازی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در این گرهمایی پیش بینی شده است و حجت الاسلام قرائتی در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

 

مهدوی اضافه کرد: این دوره تربیتی چهار روزه است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین بهره برداری از مطالب و بیانات صورت گیرد.

 

مسئول طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان افزود: حضور مربیان طرح تربیتی چهره به چهره در این گردهمایی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل صورت گرفت و از حمایت بی دریغ آنها سپاسگزارم.

 

مهدی عنوان کرد: فعالیت های تربیتی یکی از دغدغه های فعالان فرهنگی است که در این روزهای سخت جنگ فرهنگی باید آمادگی کامل برای پاسخگویی به شبهات و توطئه های فرهنگی دشمنان را داشته باشیم.

 

کد خبر 1176152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha