روابط عمومی ها افق دیدشان را از «اکنون نگری» به «آینده نگری» توسعه دهند

زنگانه گفت: روابط عمومی ها باید گستره حوزه فعالیت ها و مسئولیت های خود را در دنیای مجازی کنونی باز تعریف کنند و افق دیدشان را از «اکنون نگری» به «آینده نگری» توسعه دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در پیامی گفت: «ارتباطات» اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و پایه تشکیل جوامع بشری و یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل تعالی و پیشرفت جوامع انسانی است.

 

استاندار گلستان افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی، به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید گستره حوزه فعالیت ها و مسئولیت های خود را در دنیای مجازی کنونی باز تعریف کنند و افق دیدشان را از «اکنون نگری» به «آینده نگری» توسعه دهند در غیر اینصورت، کارآمدی و کارآئی خود را از دست خواهند داد. دوران روابط عمومی های محصور و محبوس در یک اتاق که با روش های سنتی به فعالیت می پرداختند به پایان رسیده است، اکنون در اتاق شیشه ای باید با استفاده از علوم جدید اقدامات منطقی را برنامه ریزی کرد.

 

اینجانب فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از مدیران و مسئولان می خواهم ضمن اهتمام در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های روابط عمومی ها، سعی در تقویت و توانمند سازی آنان داشته باشند تا با فراغ بال و انگیزه بیشتر در جهت انعکاس عملکرد و بیان دستاوردهای دولت و نظام اهتمام ورزند.

 

 

 

 

کد خبر 1176229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha