کارهای اقتصادی دولت بین مردم تبیین شود

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اقدامات جدید اقتصادی دولت، گفت: با آگاه سازی مردم و تبیین این اقدامات باید جلوی تبلیغات مسموم دشمن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(28اردیبهشت)، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد به برنامه های اقتصادی دولت اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا باید مردم آگاه شوند.

 

امام جمعه بروجرد افزود: طلاب و روحانیون، اساتید دانشگاه، معلمان و رسانه ها باید با تبیین برنامه‌های اقتصادی دولت مردم را آگاه سازند.

 

وی به توطئه های دشمن در زمینه ناکارآمد جلوه دادن دولت اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان با شایعه پراکنی و ایجاد جو روانی مسموم می خواهد دولت را از ادامه کار باز دارند و مردم را نسبت به دولت و اقدامات اقتصادی دولت دلسرد سازد.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ا آگاه سازی مردم و تبیین برنامه های اقتصادی دولت بین آنان نباید اجازه داد که دشمن با تبلیغات مسموم رسانه‌ای دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

 

وی در ادامه به برگزاری کنگره ۶۸ کودک شهید دانش آموز بروجردی در دی ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: همکاری همه برای برگزاری این کنگره ضروری است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه کنگره ۶۸ کودک دانش‌آموز باید جهانی شود، عنوان کرد: در این راستا باید از ظرفیت های ملی و استانی برای برگزاری کنگره استفاده شود.

کد خبر 1176526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha