تمامی گلوگاه‌های امکان قاچاق کالا در خراسان جنوبی کنترل شوند

قناعت با تاکید بر کنترل و رصد هر چه بیشتر گلوگاه های امکان قاچاق کالا در خراسان جنوبی، گفت: دستگاههای متولی مبارزه با قاچاق کالا به شدت مراقبت کنند تا قاچاق کالا در استان صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر امروز(28 اردیبهشت) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی و همچنین رحلت عالم بزرگ و وارسته حضرت آیت الله فاطمی نیا، گفت: ارزش و اهمیت پیشگیری از قاچاق کالا در شرایط کنونی که طرح مردمی سازی یارانه ها در کشور در حال اجرا است، بیش از هر زمان دیگری است.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا در خراسان جنوبی به شدت مراقبت کنند تا قاچاق اتفاق نیفتد، افزود: درست نیست که کالاهایی که حق مسلم جامعه و مردم ما است، به وسیله ای عده ای قاچاقچی به جیب سوداگران برود.

 

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با بیان اینکه قاچاق در خراسان جنوبی بیشتر در حوزه کالا رخ می دهد و در حوزه ارز خیلی کم قاچاق داریم، اظهارداشت: تمامی گلوگاه هایی که امکان قاچاق کالا در آنها وجود دارد باید کنترل و پیشگیری شوند تا شاهد قاچاق کالاهای اساسی مردم از استان به خارج کشور نباشیم.

 

قناعت ضمن تشکر از خدمات و زحمات دستگاه های مختلف متولی امر مبارزه با قاچاق کالا در استان، گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان و کمبود اقلام اساسی که در برخی کشورها وجود دارد، باید دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا در استان با هم افزایی و تعامل بیشتر در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اقدام کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مکمل طرح مردمی سازی یارانه ها است، یادآور شد: دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا به شدت مراقبت کنند تا قاچاق کالا در استان صورت نگیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1176683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha