پرداخت بیش از۳.۹ میلیارد تومان خدمات موردی به مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، براساس آمارهای موجود در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در قالب خدمات موردی به ۱۰ هزار و ۷۳۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واقشار نیازمند ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با ارائه گزارشی از خدمات موردی وضروری این نهاد به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته، گفت: در کنار ارائه خدمات مستمر به مددجویان عزیز تحت حمایت، خدمات موردی به منظور رفع نیازهای ضروری وفوری جامعه هدف در قالب سرفصل های خدمتی کمیته امداد به عنوان یکی از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه حمایت های اجتماعی است.

 

روح اله صالحی افزود: براساس آمارهای موجود در سال گذشته بیش از سه میلیارد و 980 میلیون تومان در قالب خدمات موردی به  10 هزار و 738 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واقشار نیازمند ارائه شده است.

 

وی ادامه داد: خدمات موردی ارائه شده  به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت خیران و هم افزایی آن با منابع واعتبارات این نهاد انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: خدمات موردی به مددجویان براساس نیاز سنجی در بخش های درمانی، معیشتی و کمک هزینه های تحصیلی، ازدواج و مسکن ارائه شده است.

کد خبر 1176743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha