طرح ساماندهی کودکان کار در مشهد به عنوان الگو در کشور اجرایی شود

عباسی در بازدید از مجتمع شوق زندگی، با نحوه ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار و سایر آسیب‌دیدگان اجتماعی و تجربیات استان خراسان رضوی در این زمینه، از نزدیک آشنا شد و گفت: طرح ساماندهی کودکان کار در مشهد می تواند به عنوان الگو در کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدعباسی» امروز پنج شنبه (۲۹ اردیبهشت) در بازدید از مرکز توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی شوق زندگی و کمپ توانمندسازی معتادان متجاهر خلق‌آباد با موفق‌خواندن تجربه‌ خراسان رضوی در ساماندهی کودکان کار و خیابان و آسیب‌دیدگان اجتماعی اظهار داشت: فعالیت موسسه شوق زندگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک تجربه موفق که حاصل فعالیت و مشارکت قوه قضاییه، شهرداری مشهد و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی است، می‌تواند در سراسر کشور قابل تعمیم و به‌ کارگیری باشد.

 

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با قدرانی از فعالیت‌های بهزیستی استان خراسان رضوی در ساماندهی کودکان کار گفت: این موضوع می‌تواند به عنوان یک الگو در کشور اجرایی شود.

 

وی در بازدید از مجتمع شوق زندگی، با نحوه ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان و سایر آسیب‌دیدگان اجتماعی و با تجربیات استان خراسان رضوی در این زمینه، از نزدیک آشنا شد و مسئولان این مجموعه، درباره مشکلات اعتباری و سایر موانع با رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت‌وگو کردند.

 

عباسی همچنین از مرکز نگهداری و توانمندسازی معتادان متجاهر خلق‌آباد که تحت نظارت دادستانی و تحت مدیریت اجرایی بهزیستی استان اداره می‌شود بازدید کرد.

کد خبر 1176799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha