روحانیت در آیین اسلام تمام وجود خود را برای اسلام و اخلاق فدا می کند

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اهمیت جایگاه معرفتی روحانیت در اسلام گفت: روحانیت در آیین اسلام تمام وجود خود را برای اسلام و اخلاق فدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام یوسفی» پیش از خطبه های نماز جمعه کرج ( ۳۰ اردیبهشت) با اعلام خبر برپایی کنگره چهارهزار شهید روحانی گفت: هدف دشمن از تخریب روحانیت ضربه به ارزش های ایمانی و الهی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در البرز افزود: در جریان دوران دفاع مقدس روحانیت جایگاه ویژه ای داشت و مانند تمامی گروه ها با حضور پرشور در این عرصه حماسه آفرین بودند.

 

به گفته وی، شهدای دوران دفاع مقدس از تمامی اقشار هستند حتی اقلیت های مختلف دینی و در این میان آمار و ارقامی که در اختیار داریم جایگاه روحانیت بیشترین تعداد نسبی شهدای دوران دفاع مقدس را به خود اختصاص داده اند.

 

وی اظهار کرد: روحانیت در دین اسلامی خود را وقف دین و اهداف دینی می کند و این متفاوت از روحانیون دوران رنسانس و دیگر ادیان الهی است. 

 

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی شاخصی داریم بیان کرد: کارکردهای روحانیت در دوران دفاع مقدس همچنین در عرصه مدافعان حرم، پیشتاز در دوران دفاع مقدس با نگاه به ارزش های ایمانی و الهی است و این گواه تاریخ است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در البرز در پایان خاطرنشان کرد: نشان گرفتن روحانیت به واقع نشان رفتن دشمنان دین به ارزش های ایمانی و الهی است؛ دشمنان قسم خورده و دوستان آنان امروز علیه باورهای ایمانی در تلاش هستند به ویژه آنکه روحانیت را هدف گرفته اند. 

 

 

 

کد خبر 1177076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha