مطالبه گری با اغتشاش و تخریب اموال عمومی تفاوت دارد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مؤمنان و انقلابیون باید صف خود از اغتشاشگران را جدا کنند، گفت: مطالبه گری با اغتشاش و تخریب اموال عمومی متفاوت است و باید از این افراد برائت جست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 30 اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری در سال های انقلاب نشان داده اند که تعصب انقلابی دارند، گفت: مردم این استان هرگز تعصب را به معنای اغتشاش و تعرض نمی دانند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر باقی ماندن در راه انقلاب، افزود: راه انقلاب جز با دین مداری و داشتن سبک زندگی دینی محقق نمی شود که مردم این استان دینداری خود را در برهه های مختلف اثبات کرده اند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری همیشه در صف اول برائت از اغتشاشگران و بدخواهان انقلاب بوده اند، اظهار کرد: نباید در راه انقلاب فریب دشمنان را بخوریم و به سادگی سخنان آنان را بپذیریم.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه نباید درباره مسائل روز دچار تحلیل اشتباه شویم، ادامه داد: دشمن می خواهد با تحلیل های غیرواقعی نظام را غیراسلامی جلوه دهد در حالی مشکلات در همه زمان ها بوده و نباید اشتباه افراد را به پای انقلاب بنویسیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گاهی شرارت هایی که در کشور ایجاد می شود از طرف دشمنان داخلی است، تصریح کرد: اینان کسانی هستند که یا خودفروخته اند یا فریب دشمنان خارجی را خورده اند و وظیفه شان ایجاد آشوب و اغتشاش است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مؤمنان و انقلابیون باید صف خود از اغتشاشگران را جدا کنند، خاطرنشان کرد: مطالبه گری با اغتشاش و تخریب اموال عمومی متفاوت است و باید از این افراد برائت جست.

 

کد خبر 1177081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha