اعلام برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در روزهای مقاومت و ایثار

بیکی برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در روزهای مقاومت و ایثار را اعلام کرد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سوم و چهارم خردادماه در تقویم انقلاب اسلامی روز مقاومت و پایداری است، یادآور مجاهدت و تلاش رزمندگان اسلام برای دفاع از این مرز و بوم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری گلستان افزود: پاسداشت و گرامیداشت این ایام و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل های جوان انقلاب یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ضمن گرامیداشت این ایام نسبت به تدوین برنامه های در این خصوص اقدام کرده است تا بتواند این فرهنگ اصیل انقلابی را در بین نوجوانان نهادینه کند.

 

بیکی اظهارداشت: برگزاری برنامه ویژه در یکی از کانون های روستایی استان گلستان، برگزاری نمایشگاه عکس از تابلوهای دفاع مقدس، انتشار پوسترهای دفاع مقدس و مقاومت و ایثار در فضای مجازی، پیگیری برای پوشش خبری برنامه های کانون ها از طریق رسانه ها، دیدار با خانواده شهدا، زیارت و غبارروبی گلزار شهدا و ارسال پیامک های تبلیغی با مضامین دفاع، مقاومت و ایثار از برنامه های پیش بینی شده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در روزهای مقاومت و ایثار است.

 

 

 

کد خبر 1177203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha