اهدای یک سری جهیزیه کامل توسط بانوان کانون مشکات روستای قرطاول مراغه

به همت و با تلاش بانوان کانون فرهنگی هنری و با مشارکت خیرین و کانون خدمت رضوی،یک سری جهیزیه کامل تهیه و در مرحله پانزدهم از کمک های مومنانه به یک نوعروس اهداء شد.

«خدیجه رزمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تهیه و اهدای یک سری جهیزیه کامل و اهدای آن به یک نوعروس به مبلغ ۸۵ میلیون تومان به همت بانوان کانون و مسجد و با مشارکت خیرین و کانون خدمت رضوی روستای قرطاول مراغه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه گفت: خداوند ازدواج را وسیله آرامش آدمی قرار داده، کسانی در همین نزدیکی ما هستند که به سختی گذران زندگی می کنند،ولی ازدواج امر الهی است،کمک به ازدواج این زوج ها و حفظ آبروی این خانواده های آبرومند طبق فرمایش پیامبر عظیم الشانمان رحمت حق را در بر دارد و ثواب هزار شهید برایش مى‏ نویسند.

رزمی با بیان اینکه در دین اسلام همواره بر تشکیل خانواده تاکید شده است اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری در طول سال های فعالیت خود و به مناسبت‌های مختلف همیشه طرح اهدای جهیزیه را در برنامه‌های خود قرار داده است.

وی گفت: بر همین اساس و با همت بانوان تلاشگر کانون فرهنگی هنری با مشارکت کانون خدمت رضوی و خیرین،در مرحله پانزدهم کمک های مومنانه کانون و مسجد، یک سری جهیزیه کامل برای یک نوعروس تهیه و اهداء شد.

وی با اشاره به محتویات بسته جهیزیه، بیان کرد: این جهیزیه شامل اقلامی همچون لوازم خانگی از جمله یخچال، اجاق گاز،فرش، لباس شویی و... بوده که با هزینه ای بالغ بر ۸۵ میلیون تومان تامین شده است.

ضمن تجلیل و قدردانی ویژه از خیرین،بانوان تلاشگر کانون فرهنگی هنری،مسجد،بانوان کانون خدمت رضوی که تمامی این امورمهم باهمت و یاری آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد:با کمک خیرین در تلاش هستیم سری جهیزیه بعدی را تکمیل و به زودی در اختیار یک نوعروس دیگری قرار دهیم.

 

 

کد خبر 1177261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha