کارآفرینان خط مقدم تحقق شعار سال در تولیدات دانش بنیان هستند

جهانی گفت: کارآفرینی کار بنیادی با خلق ایده است برای همین کارآفرینان در خط مقدم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال و تولیدات دانش بنیان هستند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی» امروز سخنانی با بیان اینکه حلقه مفقوده کار و اشتغال توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان است اظهار کرد: کارآفرینان مهم‌ترین سرمایه‌های توسعه اقتصادی هستند.

 

وی افزود: اگر به کارآفرینان توجه شود، بی‌شک مهم‌ترین اهرم توسعه و پیشرفت در جامعه محسوب می شوند پس باید در مسیر حمایت و گسترش فرهنگ کارآفرینی تسهیل گری کنیم .

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به وضعیت خوب اعتیارات اشتغالزا در استان خاطر نشان کرد : کانون کارآفرینان بایستی با شناسایی افراد خلاق و توانمند، ایجاد شرکتهای دانش بنیان و با آموزشهای تخصصی و کارآفرین محور به جوانان جویای کار، روند جذب این تسهیلات را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان تسریع کند .

 

وی با بیان اینکه کانون کارآفرینان استان را بازوی قوی و توانمند برای این اداره کل عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت خوب استان و همدلی و همراهی همه مدیران دستگاههای اجرای و مدیریت ارشد استان ضروری است.

 

جهانی بیان کرد: انتظار داریم کانون کارآفرینی استان با همکاری نخبگان جامعه و کارآفرینان برتر و موفق و جذب سرمایه گذاران  در حوزه کارآفرینی در راستای تحقق شعار سال به ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و رونق اقتصادی کمک نمایند.

کد خبر 1177289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha