اجرا سرود سلام فرمانده با حضور ۳۱۳ دانش آموز البرز ویژه دهه کرامت

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های معرفتی و انقلابی در میان نسل امروز با محوریت هنری گفت: سرود سلام فرمانده با حضور ۳۱۳ دانش آموز البرز ویژه دهه کرامت برپا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های معرفتی و انقلابی در میان نسل امروز با محوریت هنری گفت: سرود سلام فرمانده با حضور ۳۱۳ دانش آموز البرز ویژه دهه کرامت برپا می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: جشن دهه کرامت به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) با هدف تبیین فرهنگ رضوی در استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی شده است. 

 

وی اظهار کرد: حضور نیروهای جوان به ویژه دانش آموزان در کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسب کارهای فرهنگی و هنری با محوریت جهاد تبیین است.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: سرود سلام فرمانده به عنوان نماد و محور جهاد تبیین با بهره مندی از معارف دینی و ولایت مداری با استقبال پرشور خانواده ها و دانش آموزان همراه شده است.

 

 

گفتنی است، سرود سلام فرمانده روز دوشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۵ و نیم با همت متولیان هنری به ویژه کانون فرهنگی هنری ولایت عشق در ماهدشت کرج برپا می گردد. 

 

 

کد خبر 1177299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha