نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده روحانی شهید«عبادی» دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی با خانواده روحانی شهید«سیدعبدالکریم عبادی» در شهرستان خوسف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (31 اردیبهشت) در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی با خانواده روحانی شهید«سیدعبدالکریم عبادی» در شهرستان خوسف دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن بیان ویژگی های اخلاقی شهید روحانی «سیدعبادلکریم عبادی» و نحوه شهادت ایشان پرداخت.

 

حجت الاسلام «امین رضا کمالی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در دیدار با خانواده روحانی شهید«سیدعبدالکریم عبادی» اظهار داشت: تکریم مقام شهدا و این سروهای انقلاب اسلامی وظیفه همه است.

 

وی با بیان اینکه کنگره چهار هزار شهید برای اولین بار در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: در راستای برگزاری این کنگره به دیدار خانواده های شهدا می رویم و هدیه ای از سوی مقام معظم رهبری به این بزرگواران تقدیم می کنیم.

 

گفتنی است؛ در راستای برگزاری کنگره چهار هزار نفر شهید روحانی و طلبه همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت 72 شهید روحانی خراسان جنوبی مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در شب سوم خرداد ماه در حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد.

کد خبر 1177329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha