ارائه مشاوره به ۲۹۷ دانش آموز برای بازگشت به تحصیل

ابوالحسنی با اشاره به اهمیت تحصیل دانش آموزان گفت: به همت کمیته امداد، مشاوره به ۲۹۷ دانش آموز برای بازگشت به تحصیل ارائه شده است.

«احمد ابوالحسنی» با اشاره به اهمیت تحصیل دانش آموزان نیازمند به ویژه افراد بازمانده از تحصیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش های گسترده ای را در راستای آموزش دانش آموزان و جامعه هدف خود دارد که در طول سال فعالیت های گسترده ای را در این راستا انجام می دهد.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه مشاوره به ۲۹۷ دانش آموز برای بازگشت به تحصیل ارائه شده است، افزود: از این تعداد ۱۲۴ نفر دختر و تعداد ۱۷۳ نفر پسر هستند که با پیگیری ها و بررسی های انجام شده مشخص شده است تعداد ۲۲ نفر ازدواج کرده و تعداد ۲۳ نفر به دلیل بیماری جسمی و ذهنی قادر به ادامه تحصیل نیستند.

 

 وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۱ نفر با مهارت آموزی و ایجاد اشتغال جذب بازار کار شده اند، ادامه داد: ۲۲ نفر به ادامه تحصیل مشغول شدند.

 

 این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد 5 نفر از این دانش آموزان نیست به خدمت سربازی اعزام شده و تعداد 33 نفر به دلیل بیماری قادر به تحصیل نیستند، اضافه کرد: مراحل مشاوره برای بازگشت مابقی دانش آموزان به تحصیل و یا بازار کار در حال پیگیری است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان در ادامه از حمایت کمیته امداد استان از ۲۸۷۰ دانش آموز و ۷۶۳ دانش آن دانشجو خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی ارائه مشاوره های رایگان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از خدمات کمیته امداد برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

 

ابوالحسنی از برگزاری دوره های آگاه سازی و آموزش برای خانواده های تحت حمایت خبر داد و گفت :در سال گذشته سه هزار و ۲۶۵ نفر از خانواده های تحت حمایت از آموزش‌های آگاه‌سازی و آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.

کد خبر 1177362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha