جشنواره تابستانه کانون رضوانفر اهواز آغاز به کار کرد

شهاوی گفت: باتوجه به آغاز فصل تابستان و کاهش وضعیت اپیدمی کرونا در کشور جشنواره تابستانه کانون فرهنگی رضوانفر در تابستان جاری با ویژه برنامه های متنوع برگزار می شود.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و کاهش وضعیت اپیدمی کرونا در کشور جشنواره تابستانه کانون فرهنگی رضوانفر در تابستان جاری با ویژه برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز افزود: این دوره های ترکیبی از برنامه های متوع ورزشی فرهنگی و علمی هستند، این کانون همواره در تلاش است تا از اساتید خبره در هر زمینه را برای این دوره تابستانه بهره مند شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره تابستانه با همکاری حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزاری می شود اضافه کرد: بخشی از ساختمان خالی مسجد ابوالفضل (ع) را تبدیل به محیط ورزشی کردیم که دو کلاس تکواندو و بوکس زیر نظر اساتید مجرب این رشته ها فعالیت خواهند کرد.

 

شهاوی در خصوص سایر برنامه های این دوره تابستانه تصریح کرد: دوره های مختلف قرآن، احکام، رباتیک، کامپیوتر و ... از جمله عناوین مختلف این دوره ها هستند که ویژه گروه های سنی نونهال و نوجوان است.

 

وی یاد آور شد: در پایان این جشنواره به نفرات برتری هر دوره که بیشترین موفقیت را کسب کرده اند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. 

 

کد خبر 1177470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha