فتح خرمشهر نماد استقامت و شهامت در تاریخ ایران اسلامی است

شفیعیان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نماد رشادت، استقامت و شهامت در تاریخ ایران اسلامی است »، بر ضرورت انجام رسالت جهاد تبیین در مناسبت های مهم انقلاب اسلامی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۱ خرداد) در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن یادآوری رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت  سال دفاع مقدس و  به ویژه در عملیات «بیت المقدس»، بر ضرورت انجام رسالت جهاد تبیین در مناسبت های مهم انقلاب اسلامی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تأکید کرد.

 

فرماندار ویژه جهرم نقش آفرینی «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» در طول هشت سال دفاع مقدس و به ویژه عملیات «بیت المقدس» که منجر به آزادسازی خرمشهر شد را ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار داشت: جهرمی ها با توجه به اینکه همواره در تمامی صحنه های انقلاب و دفاع مقدس و ... پیشرو بوده و هستند امروز نیز در جهاد تبیین و گرامی داشت دلاوری های رزمندگان اسلام بایستی  پیشرو باشیم و بهتر وهدفمندتر عمل کنیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا ضروری است فقط اکتفا به برنامه های معمول هر ساله نکرده وتلاش داشته باشیم با جریان سازی و ایجاد پویش فکری، نسل جدید را با جریان انقلابی بیشتر آشنا کنیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم یادآورشد: در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر تبلیغات واطلاع رسانی در فضای حقیقی ومجازی از اهمیت بالایی برخوردار است وامکان بهره گیری بیشتر از این برنامه ها برای مخاطبین مهیا شود.

 

 شفیعیان درادامه از ادارات شهرستان خواست فضاسازی مناسب و درخور این ایام انجام دهند و نسبت به تهیه کلیپ هایی از مستندات دوران دفاع مقدس  و خاطرات ارزشمند رزمندگان وجانبازان فتح خرمشهر اقدام شود.

 

 در پایان مقرر شد ویژه برنامه بزرگداشت سوم خرداد سه شنبه سوم خردادماه ۱۴۰۱ در مسجد «الزهرا (س)» شهرک «انقلاب» برگزار شود.

کد خبر 1177681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha