اکران خصوصی فیلم «موقعیت مهدی» ویژه اصحاب فرهنگ و هنر

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» برای اصحاب فرهنگ و هنر، در تالار ایرانِ فرهنگستان هنر، به‌صورت خصوصی، اکران می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد، برای اصحاب فرهنگ و هنر در تالار ایرانِ فرهنگستان هنر، به‌صورت خصوصی، اکران می‌شود.

 

مسعود ناصری درباره اهداف نمایش این فیلم عنوان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگستان هنر شناسایی و معرفی آثار فاخری است که می‌توانند به‌صورت الگو در عرصه هنر کشور معرفی شوند. از همین روی، فرهنگستان هنر به معرفی این نوع از آثار هنری در رشته‌هایی نظیر نمایش، سینما، هنرهای تجسمی همت گماشته است. در سال گذشته نیز، فیلم «خورشید»، به کارگردانی مجید مجیدی، در فرهنگستان هنر به نمایش درآمد.

 

او در همین زمینه تصریح کرد: تاکنون، آثار هنری بسیاری در عرصه‌های مختلف، برای تبیین و بازخوانی رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، تهیه شده است. نمایش این فیلم هم در آستانه سالروز گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور سلحشوری‌‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان ایرانی و به‌نحوی، قدردانی از این رشادت‌هاست.

 

مسعود ناصری درخصوص این برنامه یادآور شد: این مراسم با حضور کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «موقعیت مهدی» و دیگر اصحاب فرهنگ و هنر، روز دوم خرداد 1401، در فرهنگستان هنر، برگزار خواهد شد.

کد خبر 1177793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha