راه اندازی باشگاه ورزشی شهرداری شیراز با هدف استعدادیابی

نصیری گفت: شیراز در استعداد یابی در رشته کشتی فرنگی یک قطب به شمار می رود و باشگاه ورزشی شهرداری شیراز در همین حوزه راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی نصیری»، امروز (یکشنبه 1 خرداد) در یک کنفرانس خبری گفت: ایجاد نشاط در شهر با استفاده از ورزش و رویدادهای ورزشی و استعدادیابی از اهداف کمیته ورزش شورای اسلامی شهر شیراز است.

عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز در استعداد یابی در رشته کشتی فرنگی یک قطب به شمار می رود و  باشگاه ورزشی شهرداری شیراز در همین حوزه راه اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق قانون، شهرداری در ورزش همگانی باید فعالیت کند اما نمی‌ تواند باشگاه‌ داری کند و انتظار داریم شیراز در آینده در رشته های ورزشی به کسب رتبه‌ های بیشتر و بهتری دست یابد.

نصیری اعلام کرد: برگزاری رویداد «پرچم» بود که به صورت المپیاد و پارا المپیاد با ۳۷ رشته ورزشی و با پنج هزار شرکت کننده و لیگ محلات در ماه مبارک رمضان با حضور 96 تیم از رویدادهای بزرگ ورزشی شیراز بودند که باید چنین رویدادهایی را استمرار بخشید.

وی ادامه داد: محرومیت زدایی در حوزه ورزش در محلات شیراز باید در اولویت باشد و گاه دیده می شود ماطقی که از نظر اقتصادی برخوردار هستند از نظر ورزشی برخورداری مناسبی ندارند.

نصیری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداری خواستار توجه جدی ‌تر به آینده ورزش شهر است و باید در خصوص ورزش بانوان شاهد اقدامات مطلوبی مانند ایجاد 11 باغ بانوان در محلات شهر در سال جاری باشیم.

کد خبر 1177862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha