شیروان؛ میزبان نخستین جشنواره استانی فتیر مسکه

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان گفت: اولین جشنواره فتیر مسکه خراسان شمالی، خردادماه امسال در شیروان برگزار می شود.

«فرنوش راهدار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اولین جشنواره فتیر مسکه خراسان شمالی، خردادماه امسال به مدت سه روز در محل کوهستان پارک شیرکوه شیروان برگزار می شود.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان عنوان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت با هدف معرفی تولیدات، اشتغال آفرینی و ایجاد بازار فروش در کشور این جشنواره برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان می توانند ضمن معرفی توانمندی های خود، تولیداتشان را برای فروش به نمایش عموم مردم بگذارند.

 

راهدار خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت شورای شهر و شهرداری برگزار می شود که سایر دستگاه های اجرایی هم جهت بهتر برگزار شدن و جشن عمومی در این سه شب مشارکت و همکاری خواهند داشت.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر فتیر مسکه بانوان توانمند  این شهرستان به دلیل کیفیت، طعم و ویژگی‌های غذایی که دارد، موردپسند مصرف‌کننده است.

 

وی به مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف در برگزاری این جشنواره اشاره و ابراز امیدواری کرد این رویداد بتواند گام مؤثری در بازار فروش فتیر مسکه، اشتغالزایی و سایر اهداف و برنامه های مهم تر از آن باشد و با استقبال زیاد علاقه مندان و فروش خوب شاهد برگزاری آن در سال های آینده و ایجاد بازار فروش باشیم.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان اضافه کرد: در شهر شیروان فتیرپزی های بسیاری روزانه اقدام به پخت انواع فتیر می کنند که به دلیل طعم و پخت عالی مورد استقبال خوبی از سوی مصرف کننده قرار می گیرد.

کد خبر 1178052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha