مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری گفت: مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» در فضای مجازی با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به مناسبت دهه کرامت روز ۱۴ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» در فضای مجازی با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به مناسبت دهه کرامت روز ۱۴ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

 

مدیرمسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شوراهای استانی بزرگداشت دهه ‏کرامت به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‏ های عضو و تشکل ‏های مردمی در توسعه و گسترش نشاط و شادابی مومنانه در راستای معرفت افزایی و خدمت رسانی بهتر به مردم گرانقدر در دهه کرامت تشکیل می‏شود.

 

وی ابراز کرد: برای هماهنگی بیشتر جلسه ای با حضور همه اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت استان در محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود.

 

مظاهری با اشاره به اینکه از جمله برنامه های محوری بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در شهرکرد است افزود: دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری افزود: به علت تقارن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با دهه کرامت، ویژه برنامه های خاص در ۱۴ خرداد به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» در فضای مجازی با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از جمله برنامه های ویژه روز ۱۴ خرداد ماه جاری است.  

 

کد خبر 1178414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha