ولی فقیه نقش هدایتگر و ناخدای کشتی حکومت اسلامی است

حجت الاسلام مطیعی ضمن بیان اینکه ولی فقیه در نقش هدایتگر و ناخدای کشتی حکومت اسلامی است، گفت: داشتن رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی جایگاه بسیاری رفیعی داردکه باید برای این نعمت شکرگزار خداوند باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و همایش بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان به جایگاه رفیع رهبری در نظام اسلامی اشاره داشت وگفت: امروز همه باید به خاطر این نعمت شکرگزار خداوند باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرها در پیش است و همگان باید هوشیار باشیم.

 

وی درخصوص نقش ولی‌فقیه در حکومت اسلامی گفت: ولی‌فقیه، هدایتگر و در واقع ناخدای کشتی حکومت اسلامی است و ما امروز هم تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داریم.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه در فتح خرمشهر نیز نقش رهبری بسیار مهم بود افزود: امروز نیز برای گذشتن از مشکلات و غلبه بر توطئه‌های دشمنان هدایت رهبری بسیار حائز اهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه وجود امام راحل، یاری خداوند و رشادت رزمندگان باعث پیروزی و خرمشهر شد، تأکید داشت: امروز نیز می‌بایست با همین رمز همگان سربازان رهبری و ولایت فقیه باشند.

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی و هم افزایی نیروهای انقلابی و حضور جوانان، در تمامی خرمشهرهای پیش رو موفق و پیروز خواهیم بود.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن بیان اینکه در فتح خرمشهر، پیروزی بسیار عظیمی را به دست آوردیم، بیان کرد: اگر برای اقدامات خود در مجرای توحید افعالی قرار بگیریم، موفقیت‌های ارزشمندی حاصل خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: از مسئولان استان سمنان نیز انتظار می‌رود در همه امور با تکیه بر فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از بیانیه گام دوم به جوانان میدان عمل بیشتری دهند.

کد خبر 1178623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha