لزوم توجه فعالان فرهنگی به فرهنگ دفاع مقدس

نخعی با بیان اینکه دستگاه ها و فعالان فرهنگی به فرهنگ دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: در این شرایط که هجمه های فرهنگی جامعه را نشانه گرفته است باید به فرهنگ دروان دفاع مقدس بیش از گذشته پرداخته شود.

«حسین رضا نخعی» در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «زنان تاریخ ساز» بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برگزاری این نوع نمایشگاه ها کار بسیاری فاخر و ارزشمندی برای بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به آثار دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای شود، ادامه داد: در این شرایط که هجمه های فرهنگی جامعه را نشانه گرفته است باید به فرهنگ دروان دفاع مقدس بیش از گذشته پرداخته شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری این نوع نمایشگاه ها باعث زنده شدن یاد و خاطر شهدا و کسانی می شود که در دوران دفاع مقدس از جان و دل برای انقلاب تلاش کردند و باید فرهنگ و اهداف این افراد به نسل های آینده معرفی و شناخته شود تا نسلی پرتلاش داشته باشیم.

 

نخعی با اشاره به اینکه همه افراد جامعه به خصوص دستگاه ها و فعالین فرهنگی باید به میدان بیایند، ادامه داد: باید اقداماتی موثر در جهت انتقال پیام شهدا به نسل های آینده انجام دهند و نگذارند این فرهنگ خاموش شود و از یادها برود.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: مردم و مسئولان در شرایط موجود کشور اخلاص داشته باشند و در راه شهدا با کمک علم و بصیرت قدم بگذارند.

کد خبر 1178652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha