اگر مساجد نبودند حماسه خرمشهر و آبادان رقم نمی‌خورد

سردار علیزاده با بیان اینکه مساجد قلب تپنده نظام هستند، گفت: اگر مساجد نبودند حماسه‌های خرمشهر و آبادان ممکن نبود. امروز هم بدون حضور بچه‌های مسجد دفاع در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی غیرممکن است.

سردار «علی اکبر علیزاده» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اکنون همچون دفاع مقدس در حال نبرد هستیم، نبردی بسیار سخت تر و گسترده تر، اظهار کرد: ایثار رزمندگان اسلام اجازه نداد بیش از دو سه استان کشور در دوره جنگ تحمیلی، به عرصه دفاع و مقاومت تبدیل شوند و با رشادت های خود، دشمن را در استان های جنوبی کشور به زمین درآوردند.

 

این فرمانده و راوی دفاع مقدس افزود: امروز تمام کشور و همه شهرها و روستاها میدان دفاع از کشور در برابر تهاجم دشمن است بنابراین این جنگ بسیار سخت و طاقت فرسا است. همه باید بیدار باشیم و هر لحظه، آماده باش است.

 

وی اضافه کرد: همچنان که اگر مساجد نبودند، حماسه های آزادسازی خرمشهر و آبادان و تحمیل شکست خفت بار به رژیم بعثی صدام ممکن نبود، امروز نیز اگر حضور آتش به اختیار و جهادی بچه های مسجد نباشد، دفاع در جنگ های اقتصادی و فرهنگی و اعتقادی غیرممکن است.

 

سردار علیزاده ادامه داد: اگر در دوره جنگ، چند شهر وضعیتی شبیه خرمشهر داشتند، و این روحانیون بودند که با محوریت مساجد، از رزمندگان حمایت می کردند، امروز نیز اگر همین مسجدی ها نباشند، از رزمندگان در حوزه های مختلف مقابله با دشمن، حمایت لازم صورت نمی گیرد. متاسفانه برخی از مسئولان کشورمان به اهمیت استراتژیک مساجد در حفظ نظام جمهوری اسلامی، باور کامل ندارند. همه باید این حقیقت اهمیت مساجد را در یادواره های شهدا و سایر برنامه های مسجدی، برای مسئولان کشورمان یادآوری کنیم. 

 

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که در هر مسجدی برای سخنرانی و روایت گری وارد می شوم، کودکان پنج و شش و هفت ساله را با لباس های فرم بسیجی مشاهده می کنم. این موضوع نشان می دهد که مساجد قلب تپنده و مرکز تربیت نیروی انسانی برای آینده انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1178781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha