اولویت بندی پروژه های شهرداری جهرم همسو با نیاز شهروندان باشد

شاکری با اشاره به اینکه اولویت بندی پروژه های شهرداری جهرم همسو با نیاز شهروندان باشد، گفت: عدم بازنگری به موقع طرح تفصیلی مشکلاتی را برای مجموعه مدیریت شهری و شهروندان به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «امین شاکری»، امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در نشست تخصصی کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر جهرم با بیان این که در شورای ششم چهار نفر از اعضا از متخصصین حوزه عمران هستند، گفت: برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی با متخصصین حوزه های عمرانی و فنی شهرداری را بسیار مفید فایده ارزیابی کردند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: عدم بازنگری به موقع طرح تفصیلی مشکلاتی را برای مجموعه مدیریت شهری و شهروندان به همراه داشته است، لذا انتظار می رود شهرداری پیگیر این موضوع مهم باشد و برای اجرای این طرح از همه ظرفیت های شهری استفاده کند.

 

وی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، بازگشایی معابر و توجه ویژه به ورودی های شهر از جمله ورودی شمالی و بلوار رهبری تاکید کرد و توجه به آن ها را ضروری دانست.

 

احداث پار‌کینگ های عمومی و مورد نیاز در سطح شهر، آسفالت معابر خاکی با اولویت طرح های باز آفرینی شهری و محل های کم بر خوردار، تکمیل پیاده رو های با هدف پیاده مدار کردن سطح شهر و حل مشکلات ترافیکی با اولویت های اجرایی طرح های تصویب شورای ترافیک از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

کد خبر 1178928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha