ثبت نام ۴ هزار نفر از خراسان جنوبی در سامانه «حمایت»

اشرفی گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۷۰ نفر از خراسان جنوبی جهت بازبینی دهک بندی خود در سامانه حمایت ثبت نام و اعتراض کرده اند و نتیجه اعتراض این افراد به شماره همراه سرپرست خانوار اطلاع رسانی خواهد شد.

«غلامرضا اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها طرحی قانونی است که باعث می شود تا یارانه ها به جیب مصرف کننده و کسی که مستحق آن است برود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به طرح بازبینی دهک بندی اشاره کرد و گفت: افرادی که به دهک بندی خود اعتراض دارند می توانند از سه طریق «مراجعه به سامانه «حمایت» به آدرس  https://hemayat.mcls.gov.ir، شماره گیری 0216369 و یا شماره گویای 09200006369 » اعتراض خود را ثبت کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون چهار هزار و 170 نفر از خراسان جنوبی جهت بازبینی دهک بندی خود در سامانه حمایت ثبت نام و اعتراض کرده اند و نتیجه اعتراض این افراد به شماره همراه سرپرست خانوار اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اشرفی در خصوص طرح جاماندگان یارانه عنوان داشت: با توجه به همت مسئولان و شبکه اطلاع رسانی کسانی که به نوعی در زمینه دریافت یارانه از سال 93 به بعد جامانده بودند این امکان از تاریخ 27 اردیبهشت تا پایان چهارم خرداد فراهم شد تا با شماره گیری کد دستوری #کد ملی *۴۳۸۵۷*۴* و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان گفت: 87 درصد از خانوارهای استان خراسان جنوبی که یارانه دریافت می کردند شامل این طرح شدند و بعد از بازبینی دهک ها و ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه ها قطعا این آمار افزایش خواهد یافت.

 

 

کد خبر 1178948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha