ملت ایران و دولت با الهام از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند

آیت الله کعبی با بیان اینکه ملت ایران و دولت با الهام از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند، گفت: اگر بتوانیم با همان روحیه حرکت کنیم قطعاً دولت می‌تواند اصلاحات اقتصادی را پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفتگو با گرامیداشت سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 و روز مقاومت دزفول در چهارم خرداد گفت: مردم قهرمان دزفول در مقابل حملات موشکی رژیم بعثی مقاومت بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشتند. همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد ما هم اگر بتوانیم با همان روحیه و همت فتح خرمشهر و مقاومت دزفول، حرکت کنیم و عزم و اراده از خود نشان دهیم قطعاً دولت می‌تواند اصلاحات اقتصادی را پیش ببرد. ملت ایران و دولت با الهام از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول می‌توانند بر مشکلات غلبه کرده و از سختی‌ها عبور کنند.

 

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگانرهبری با ابراز تأسف از حادثه غم‌بار و تلخ متروپل آبادان گفت: متأسفانه تعداد قابل‌توجهی از هم‌وطنان آبادانی مصیبت‌زده شدند البته رئیس‌جمهور، دادستان کل کشور، مسئولان محلی، دادگستری، دادستانی استان، هلال‌احمر و وزیر کشور در صحنه هستند و کمک می‌کنند و امیدواریم که جلوی حوادث مشابه گرفته شود و متولیان نیز از نظام‌مهندسی کشور بحث استحکام و ایمنی ساختمان‌ها و کارگاه‌های بزرگ صنعتی را مطالبه کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره چهارهزار شهید روحانی در قم مقدس با حضور رئیس‌جمهور و فرمانده سپاه و روحانیت از سراسر کشور گفت: روحانیت همیشه پیشگام حضور در خط اول رفع مشکلات مردم اعم از جنگ تحمیلی و زلزله و سیل و کرونا بودند و هستند.

کد خبر 1179080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha