چهارمين رويداد ملی فهما در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

مظاهری از برگزاری چهارمين رويداد ملی فهما در استان خبر داد و گفت: چهارمين رويداد ملی فهما در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهارمين رويداد ملی فهما در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارمين رويداد ملی فهما از ۲۱ خرداد ماه جاری مصادف با دهه كرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) آغاز و ۲۴ آذر سال جاری پايان مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) به پایان می رسد.

 

وی بابیان اینکه فعاليت های بخش عمومی سامانه بچه های مسجد تا پايان سال ۱۴۰۱ قابليت بارگذاری اطلاعات خواهند داشت گفت: امتياز هر رواق در چهارمين رويداد ملی فهما سال پیش رو ۲۰ هزار امتياز لحاظ می شود.

 

مظاهری افزود: داوری در بين كانون های روستایی و شهری به صورت مشترک انجام می شود اما ضريب محروميت برای كانون های روستایی و محروم از ابتدا رويداد لحاظ می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ كانون های برتر كه در همه رواق ها فعاليت نموده و امتياز دريافت كرده اند بر اساس رتبه بندی به صورت ويژه از آن ها تقدير به عمل می آيد.

 

وی یادآور شد: كانون های فرهنگی هنری در رواق های ۱۲ گانه فعاليت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند، اما ارزيابی نهایی كانون ها در یک رواق و به انتخاب خود كانون در پايان رويداد انجام می شود و در پايان از برگزيدگان هر رواق تقدير به عمل می آید.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: كانون های شركت كننده در رويداد باید، حداكثر تا ۲۴ تیر بر اساس ظرفيت و توانمندی های خود رواق رقابتی را برای ارزيابی نهایی تعيين کنند.

 

کد خبر 1179239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha