استقرار تیم های نظارت و بازرسی شهرک های صنعتی البرز با هدف پیشگیری از تخلفات صنفی

عقاب نشین با اشاره به فعالیت بیش از ۶ هزار ساعته تیم های نظارتی شهرک صنعتی البرز در سطح استان طی ۱۵ روز گذشته گفت: تیم های نظارت و بازرسی شهرک های صنعتی البرز با هدف پیشگیری از تخلفات صنفی مستقر هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حمیدرضا عقاب نشین» در جمع خبرنگاران با اعلام نظارت و بازرسی صنوف گفت: تیم های نظارتی بازرسان شهرک های صنعتی البرز در فرآیند توزیع و عرضه تمامی کالاها در سطح استان البرز فعال هستند. 

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز افزود: بنابر طرح اصلاح یارانه ای در کشور که با همت دولت سیزدهم در حال اجرا است، از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری شرکت شهرک های صنعتی البرز با مشارکت دستگاه های اجرایی اعم از اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و ... برای نظارت و بررسی پرونده های تخلف با قید فوریت اعلام شده از مقام عالی وزارت صمت فعال شدند. 

 

به گفته وی، تیم های بازرسی شهرک های صنعتی البرز با ۱۰ دستگاه خودرو و حضور ۳۰ بازرس در ۲ نوبت صبح و عصر به نظارت از اصناف می پردازند. 

 

وی اظهار کرد: مجموع این بازرسی ها طی این مدت به ۶ هزار ساعت می رسد که این مهم با توجه به گستردگی استان و کمبود نیروی انسانی در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف است.

 

عقاب نشین با اعلام شماره ۱۲۴ به عنوان ثبت شکایت های مردمی با هدف نظارت بر صنوف عنوان کرد: با توجه به آمارهای دریافتی مبنی بر میزان کالاها، این اطمینان خاطر وجود دارد که در زمینه کالاهای اساسی و دیگر کالاها هیچ کمبودی وجود ندارد. 

 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: در گام نخست تولید کنندگان مکلف هستند تا قیمت ها را به صورت صحیح درج کنند و در بخش دوم توزیع کالاها در فروشگاه ها که با نظارت تیم های بازرسی با هدف ارائه به مردم انجام می شود. 

 

 

کد خبر 1179257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha