خدمت به مردم تداوم راه شهدا است

بهرام نیا با بیان اینکه خدمت به مردم تداوم راه شهدا است، گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است، امروز همه باید در راستای تداوم راه شهدا که همان خدمت به مردم است گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان دره شهر، عصر امروز(۵ خرداد)  با خانواده های معظم دو تن از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار کرد.

 

«حسن بهرام نیا» در این دیدارها، با بیان اینکه شهدا دین بزرگی بر عهده ما دارند و امروز باید ادامه دهند راه پرعظمت آنان باشیم، اظهار کرد: شهدا در یک لحظه در آتش عشق سوختند و ما هم آرزو می کنیم که راه شهدا را ادامه دهیم. راه سعادتمندی ما ادامه راه شهیدان والامقام است.

 

وی با بیان اینکه عزت و آبروی اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است. خانواده های شهدا چشم و چراغ ما هستند، تصریح کرد:

 

استاندار ایلام در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان دره شهر با خانواده شهیدان «شمس الدین مولایی» و «علی احمد ندیم» دیدار کرد.

 

بهرام نیا یادآور شد:  در شب شهادت امام جعفر صادق ( ع)  این توفیق حاصل ما شد که به همراه امام جمعه شهرستان و نماینده حوزه جنوب و معاونین استاندار و مدیران استان در منزل یک مادر شهید حضور یابیم.

 

گفتنی است، شمس الدین مولایی در تاریخ ۱۳۶۷ در جبهه مهران و شهید «علی احمد ندیم» از شهدای پاسدار، سال ۱۳۶۶ در منطقه گامو بانه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

کد خبر 1179388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha